Η ΕΙΚΟΝΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ BLOG ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΜΑ ΠΑΤΗΣΕΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙΤΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ << ΔΕΙΤΕ ΣΗΜΕΡΑ>>

SUPER LEAGUE

SUPER LEAGUE
ΤΟ ΣΗΜΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ SUPER LEAGUE KAI ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ, ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

live scores

LIVE ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

LIVE ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

Χαριστέας: «Είμαι έτοιμος»!

Χαριστέας: «Είμαι έτοιμος»!Το ντεμπούτο του Άγγελου Χαριστέα με τη Σάλκε αναμένεται να γίνει σύμφωνα με τον γερμανικό Τύπο στον αγώνα απέναντι στην πρώην ομάδα του Νυρεμβέργη.
Ο Σερραίος στράικερ της γερμανικής ομάδας αναμένεται να πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του  στο ματς με την Νυρεμβέργη μιας και ο τεχνικός των «μπλε», Φέλιξ Μάγκατ, όπως όλα δείχνουν θα του δώσει χρόνο συμμετοχής.
Για το θέμα μίλησε και ο ίδιος ο «Χάρι» ο οποίος σημείωσε χαρακτηριστικά:
«Είμαι έτοιμος, μπορώ να βοηθήσω τη Σάλκε. Το δείχνω στις προτιμήσεις και θέλω να δείξω τον καλύτερο μου εαυτό απέναντι στην πρώην ομάδα μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου