Η ΕΙΚΟΝΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ BLOG ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΜΑ ΠΑΤΗΣΕΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙΤΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ << ΔΕΙΤΕ ΣΗΜΕΡΑ>>

SUPER LEAGUE

SUPER LEAGUE
ΤΟ ΣΗΜΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ SUPER LEAGUE KAI ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ, ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

live scores

LIVE ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

LIVE ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

Μπαπτίστα: "Υπόσχομαι 8 με 10 γκολ"

Μπαπτίστα: "Υπόσχομαι 8 με 10 γκολ"ΤΟΝ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΧΕΙΜΩΝΑ Η ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΜΑΛΑΓΑΣ ΣΤΗΝ ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΩΝ ΜΕΤΑΓΡΑΦΩΝ ΕΚΑΝΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ <<ΜΠΑΜ>> ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΩΝ ΝΤΕΜΙΚΕΛΗΣ ΚΑΙ ΜΠΑΤΙΣΤΑ ΝΑ ΣΠΑΝΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΝΤΕΡ ΤΩΝ ΑΠΟΔΟΣΕΩΝ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΠΩΣ Η ΜΑΛΑΓΑ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΣΤΙΣ <<ΑΡΚΕΤΑ>> ΤΕΛΕΥΤΕΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ PRIMERA DIVIZION !!!!

Ο Ζούλιο Μπαπτίστα γνώρισε την αποθέωση από 3.500 οπαδούς της Μάλαγα κατά την παρουσίασή του στο "Ροσαλέδα", όπου έδωσε υπόσχεση για διψήφιο αριθμό τερμάτων μέχρι το τέλος της σεζόν.



"Ο στόχος μου είναι να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου και να βοηθήσω την ομάδα. Θέλω να πετύχω τουλάχιστον 8 με 10 γκολ φέτος για να βοηθήσω τη Μάλαγα.
Μίλησα με τον Πελεγκρίνι, μου είπε ότι υπάρχει σημαντικό πλάνο στην ομάδα και ότι ήταν πολύ χαρούμενος για την απόφασή μου να έρθω εδώ", τόνισε στις δηλώσεις του ο 29χρονος Βραζιλιάνος φορ, και πρόσθεσε:
"Η επιστροφή μου στην Ισπανία είναι πολύ σημαντική για μένα για να δείξω τον παίκτη που ήμουν και το επίπεδο στο οποίο βρισκόμουν σε αυτό το πρωτάθλημα.
Είμαι πολύ χαρούμενος για την αγάπη του κόσμου και εύχομαι όλοι μαζί να πετύχουμε κάτι σπουδαίο.
Έχουμε έναν καλό προπονητή που θα βρει τον τρόπο για να παίζουν καλά οι παίκτες.
Ένας παίκτης έχει ανάγκη να παίζει, είμαι ευγνώμων στη Μάλαγα που μου έδωσε την ευκαιρία".
Να σημειωθεί ότι η ομάδα της Ανδαλουσίας υπέγραψε συμβόλαιο με τον Μπαπτίστα μέχρι το καλοκαίρι του 2014 βάζοντας ρήτρα 20.000.000 ευρώ για την αποδέσμευσή του (έδωσε 2.000.000 ευρώ στη Ρόμα για να τον αποκτήσει), με τον παίκτη να επιστρέφει στην Πριμέρα Ντιβισιόν μετά από το πέρασμά του από Σεβίλλη και Ρεάλ Μαδρίτης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου