Η ΕΙΚΟΝΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ BLOG ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΜΑ ΠΑΤΗΣΕΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙΤΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ << ΔΕΙΤΕ ΣΗΜΕΡΑ>>

SUPER LEAGUE

SUPER LEAGUE
ΤΟ ΣΗΜΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ SUPER LEAGUE KAI ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ, ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

live scores

LIVE ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

LIVE ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

Ούτε ο Γκάμπριελ θέλει επιστροφή

Ούτε ο Γκάμπριελ θέλει επιστροφήΜετά τον Μαρσέλο Μάτος και ο Γκάμπριελ εξέφρασε την επιθυμία του να μην επιστρέψει στον Παναθηναϊκό (είναι δανεικός στην Γκρέμιο), αλλά να παραμείνει στην Βραζιλία. Ερχονται οι μάνατζερ του στην Αθήνα.
Ο Γκάμπριελ μίλησε για το θέμα σε συμπατριώτες του, τονίζοντας τι θέλει να γίνει: «Οι άνθρωποι της Γκρέμιο με κάλεσαν και μου έδειξαν το ενδιαφέρον τους, λέγοντάς μου πως θα καταθέσουν πρόταση στον μάνατζέρ μου για να ταξιδέψει στην Ελλάδα και να λύσει το συμβόλαιό μου. Αν εξαρτάται από εμένα, σίγουρα θα έμενα στην Γκρέμιο. Τώρα, από ό,τι ξέρω στην Ελλάδα επικρατούν άσχημες οικονομικές συνθήκες και τα πράγματα θα είναι δύσκολα. Ελπίζω να μην είναι. Έχει αλλάξει η διοίκηση στο σύλλογο και δεν ξέρω ποιος παίρνει τις αποφάσεις. Η δική μου επαφή με την ομάδα εκεί, είναι με έναν Πορτογάλο τεχνικό διευθυντή, τον Κάρλος Φρέιτας, ελπίζοντας ότι θα είναι εκεί για να με βοηθήσει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου