Η ΕΙΚΟΝΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ BLOG ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΜΑ ΠΑΤΗΣΕΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙΤΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ << ΔΕΙΤΕ ΣΗΜΕΡΑ>>

SUPER LEAGUE

SUPER LEAGUE
ΤΟ ΣΗΜΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ SUPER LEAGUE KAI ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ, ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

live scores

LIVE ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

LIVE ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

Φατί: «Μου αρέσει να παίζω εδώ»

Φατί: «Μου αρέσει να παίζω εδώ»Σπουδαίο βήμα για την καριέρα του χαρακτήρισε τη μεταγραφή του στον Άρη ο Ρικάρντο Φατί. Ο 22χρονος μίλησε σε γαλλική ιστοσελίδα για τις εντυπώσεις του από την Ελλάδα και τις φιλοδοξίες του.

Για την περιπέτειά του στην Ελλάδα: «Ήρθα κυριολεκτικά στο άγνωστο, αφού δεν γνώριζα πολλά για την χώρα. Για την Θεσσαλονίκη ειδικά τίποτα. Όμως το καλό για εμένα είναι πως βρήκα ένα υγιές γκρουπ από Ισπανούς παίκτες. Υπάρχει επίσης ο Ναφτί, που είναι διεθνής με την Τυνησία και έτσι όλα πάνε καλά. Παρότι τον Νοέμβριο είχα κάποιες δυσκολίες, πλέον όλα είναι καλά. Πρώτα από όλα έψαχνα μία νέα πρόκληση στην καριέρα μου και ο Άρης μου την έδωσε με την συμμετοχή του στην Ευρώπη. Μου αρέσει να παίζω εδώ αν και δεν είναι ωραίο να αλλάζεις συνέχεια χώρες. Θέλω να παίξω όσο το δυνατόν πιο πολύ γίνεται όμως».


Για την ποιότητα του ελληνικού πρωταθλήματος: «Ειλικρινά έμεινα εντυπωσιασμένος από το επίπεδο του ελληνικού ποδοσφαίρου. Πίστευα πως θα ήταν πολύ χαμηλό, όμως παίζοντας με τις υπόλοιπες ομάδες βλέπω πως υπάρχει επίπεδο και προσωπικότητα. Ειδικά με ομάδες που παίζουν εναντίον του Άρη, ο οποίος αγωνίζεται στην Ευρώπη. Ο Παναθηναϊκός και ο Ολυμπιακός είναι οι κορυφαίες ομάδες στο πρωτάθλημα. Ακολουθούν ΑΕΚ και ΠΑΟΚ όμως και οι άλλες είναι πολύ καλές».

Για τις φιλοδοξίες του: «Τώρα αισθάνομαι όμορφα εδώ και δεν σκέφτομαι το μετά. Ακόμα και αν είναι αλήθεια πως έχω φιλοδοξίες. Αυτή τη στιγμή θέλω να βοηθήσω την ομάδα μου και να τα δώσω όλα για να πετύχουμε τους στόχους μας. Ξέρω πως πολλοί βλέπουν το πρωτάθλημα, όμως δεν παρασύρομαι και έχω το κεφάλι μου στη θέση του. Σίγουρα η προτεραιότητα μου είναι να παίξω κάποια στιγμή έξω, γιατί όχι; Παρότι είναι νέος έχω παίξει σε πολλές χώρες. Είμαι άνθρωπος που του αρέσουν οι νέες προκλήσεις και οι νέες χώρες όπως η Τουρκία, η Γερμανία και η Ισπανία. Θα ήθελα να τις ανακαλύψω και αυτές».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου