Η ΕΙΚΟΝΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ BLOG ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΜΑ ΠΑΤΗΣΕΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙΤΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ << ΔΕΙΤΕ ΣΗΜΕΡΑ>>

SUPER LEAGUE

SUPER LEAGUE
ΤΟ ΣΗΜΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ SUPER LEAGUE KAI ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ, ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

live scores

LIVE ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

LIVE ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

Σισέ παραμονής!

Σισέ παραμονής!Ο Τζιμπρίλ Σισέ άφησε ορθάνοιχτο το ενδεχόμενο να παραμείνει στον Παναθηναϊκό και τη νέα σεζόν μιλώντας στη «L’ Equipe». Ο πράσινος αρχηγός αναφέρθηκε στον Μαρινάκη, στη μη φυσιολογική Super League, την Εθνική και τη Λάτσιο!
Τζιμπρίλ, πώς νιώθεις μετά το χαμένο πρωτάθλημα από τον Ολυμπιακό;
Είναι κρίμα επειδή μπορούσαμε να τα πάμε καλύτερα. Οι 13 βαθμοί δεν αντικατοπτρίζουν το επίπεδό μας. Το πρόβλημα είναι ότι χάσαμε χαζούς βαθμούς απέναντι σε ομάδες πιο αδύνατες από εμάς. Είμαι πολύ απογοητευμένος.
Είσαι αηδιασμένος από το ελληνικό πρωτάθλημα;
Συμβαίνουν πράγματα που δεν είναι φυσιολογικά. Γι’ αυτό έκανα αυτές τις δηλώσεις. Προκάλεσαν πολύ θόρυβο όσα είπα, εισακούστηκα και πιστεύω πως υπήρχε αντίκτυπος. Ήθελα ο κόσμος στην Ελλάδα και το εξωτερικό να μάθει τι συμβαίνει. Έκτοτε έχω δει μία μικρή διαφορά, ιδιαίτερα στη συμπεριφορά των οπαδών των αντιπάλων ομάδων, αλλά και της ομάδας μου. Αυτό είναι καλό.
Έκανες μήνυση εναντίον του προέδρου του Ολυμπιακού και αυτός εναντίον σου. Τι συνέβη;
Είναι στα χέρια των Αρχών η υπόθεση. Πώς εξηγείται; Όχι, δεν θέλω να συζητήσω με αυτούς τους ανθρώπους.
Είπες πως θες να αποχωρήσει το καλοκαίρι. Είναι ακόμα μέσα στις προθέσεις σου;
Ναι και όχι. Αν έρθει μια καλή πρόταση θα την εξετάσω, αλλά αν δεν παρουσιαστεί κάτι εξαιρετικό... Εξαρτάται από πολλά πράγματα. Θα παίξουμε στα πλέι οφ και πάντα μπορούμε να πάρουμε μια θέση για το Τσάμπιονς Λιγκ. Είπα κάποια πράγματα πάνω στα νεύρα μου. Δεν μετανιώνω για όσα είπα, αλλά από τότε έχω ηρεμήσει.
Μετάνιωσες που δεν έφυγες τον χειμώνα; Η Μπορντό για παράδειγμα ενδιαφέρθηκε για σένα...
Όχι, δεν το μετάνιωσα. Μελέτησα αυτή την πιθανότητα, αλλά πάντα είναι δύσκολο να αποχωρείς τον Δεκέμβρη και να πας σε μια ομάδα που έχει ήδη δημιουργηθεί. Άλλωστε και η πρόταση της Μπορντό δεν ανταποκρινόταν στις απαιτήσεις του Παναθηναϊκού.
Στην Ελλάδα δεν σου λείπει η προβολή;
Είναι αλήθεια. Είναι ένα πρωτάθλημα που δεν μεταδίδεται στο εξωτερικό, που δεν το συζητούν πολύ στη Γαλλία. Πάντως στα ΜΜΕ είναι πολλές φορές καλό να σε ξεχνάνε. Εγώ, για παράδειγμα, έζησα ήσυχα την περίοδο μετά το Μουντιάλ.

Κατάφερες να γυρίσεις σελίδα από τότε;
Όχι, παραμένει μια ανοικτή πληγή για μένα. Όμως ένας παίκτης πρωταθλητής πρέπει να γυρίζει σελίδα και αυτό προσπαθώ να κάνω καθημερινά. Πάντως παραμένει ένα κεφάλαιο που θα μείνει χαραγμένο στην καριέρα μου.

Πιστεύεις ακόμη στην εθνική Γαλλίας;
Φυσικά, μου λείπει και δεν την έχω παρατήσει. Θα το κάνω μόνο όταν αποσυρθώ, όχι νωρίτερα. Για την ώρα περιμένω. Αν και δεν έχω επαφή με το τεχνικό τιμ, λέω στον αυτό μου πως αν καταφέρω να παίξω καλά με την ομάδα μου του χρόνου ή αν κάνουμε μια καλή πορεία στο Champions League με τον Παναθηναϊκό, έχω ελπίδες να επιστρέψω.

Πώς είδες την επιστροφή των Αμπιντάλ, Εβρά και Ριμπερί;
«Χάρηκα γι’ αυτούς γιατί αγαπούν την εθνική ομάδα κι έκαναν ό,τι μπορούσαν για να επιστρέψουν. Για μένα δεν άλλαξαν πολλά. Δεν είπα ‘Γιατί όχι κι εγώ;’. Δεν θεωρώ πως είμαι αποκλεισμένος».

Έχεις τίποτα να ζηλέψεις από τους επιθετικούς που εμπιστεύεται τώρα ο Λοράν Μπλαν;
«Όχι, παρότι είναι καλοί επιθετικοί, πιστεύω πως χωράω στην εθνική ομάδα. Με ξέρετε, είμαι πολύ επίμονος».
Ακούγεται πως σε θέλει η Λάτσιο. Πώς σου φαίνεται το ιταλικό πρωτάθλημα;
Για τη Λάτσιο έχω ακούσει, αλλά δεν είμαι σε θέση να πω αν είναι αλήθεια ή όχι. Μετά τις επιθυμίες μου, θα ήθελα να πάω στην Αγγλία ή τη Γερμανία. Η Μπουντεσλίγκα είναι ένα πρωτάθλημα όπου υπάρχουν πολλά γκολ. Αυτό μου ταιριάζει.

Σύμφωνα με ιταλικό δημοσίευμα, αν η Λάτσιο καταφέρει να πάρει μια θέση για το Τσάμπιονς Λιγκ τότε θα κινηθεί για την απόκτηση του Τζιμπρίλ Σισέ και του Ντιέγκο από τη Βόλφσμπουργκ.  Η ιστοσελίδα online-news.it αναφέρει πως ο πρόεδρός των «λατσιάλι», Κλαούντιο Λοτίτο θέλει να ενισχύσει τον σύλλογό του, με τον προπονητή της Λάτσιο να έχει ψηλά στη μεταγραφική του λίστα τον αρχηγό του Παναθηναϊκού και τον Βραζιλιάνο μέσο. Μάλιστα αναφέρεται πως εναλλακτική του Ντιέγκο είναι ο Αντρέ Καρίγιο της Αλιάνζα Λίμα από το Περού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου