Η ΕΙΚΟΝΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ BLOG ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΜΑ ΠΑΤΗΣΕΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙΤΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ << ΔΕΙΤΕ ΣΗΜΕΡΑ>>

SUPER LEAGUE

SUPER LEAGUE
ΤΟ ΣΗΜΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ SUPER LEAGUE KAI ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ, ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

live scores

LIVE ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

LIVE ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

Γκέκας: Μόνο στον Θρύλο!

Σε συνέντευξή του ο Φάνης Γκέκας αποκάλυψε ότι αν ποτέ γύριζε για να παίξει ποδόσφαιρο ξανά στην Ελλάδα, θα το έκανε μόνο για τον Ολυμπιακό!
Αναλυτικά η συνέντευξή του στο gazzetta.gr:
Στην Ελλάδα θα επέστρεφες για να παίξεις ποδόσφαιρο;
«Η μόνη ομάδα για την οποία θα γύριζα στην Ελλάδα, αν είχα πρόταση, είναι ο Ολυμπιακός. Είναι η μοναδική που κατά τη γνώμη μου λειτουργεί με επαγγελματικά πρότυπα».

Από τον Παναθηναϊκό έφυγες με άσχημο τρόπο, ενώ έχεις δηλώσει ότι είναι η μόνη ομάδα στην οποία δεν θα πήγαινες ποτέ. Αρκετοί πρώην παίκτες του Παναθηναϊκού επίσης, δεν μιλούν με τα καλύτερα λόγια για το Τριφύλλι μετά την αποχώρησή τους...
«Δεν θέλω να γυρίσω σ’ εκείνη την εποχή. Μπορεί όλος ο κόσμος να καταλάβει με τι τρόπο και τι διάθεση φεύγουν οι περισσότεροι από τους παίκτες του Παναθηναϊκού. Ο καθένας που γυρίζει έχει τους λόγους του κι εγώ έχω τους δικούς μου. Δεν θέλω να αναφερθώ καθόλου στον Παναθηναϊκό!».

Πιστεύεις ότι ήρθε η ώρα να πεις τα πράγματα με το όνομά τους σε σχέση με την Εθνική;
«Όχι, γιατί θα με κατηγορήσουν ότι θέλω το κακό της Εθνικής. Εύχομαι μέσα από την ψυχή μου η Εθνική να πετύχει τους στόχους τους και να φτάσει όσο πιο μακριά γίνεται, αλλά με τη νοοτροπία που υπάρχει στην ομάδα, θεωρώ πως είναι πολύ δύσκολο. Μιλάμε για μια ομάδα που είναι άρρωστη και κανείς δεν κάνει κάτι για να τη γιατρέψει».

Στον ελληνικό Τύπο έχει γραφτεί ότι ένας από τους ανθρώπους στους οποίους προσωποποιείς τα προβλήματα της Εθνικής είναι ο Κώστας Κατσουράνης...
«Από την πρώτη στιγμή, είπα ότι δεν πρόκειται να «δείξω» κανέναν συμπαίκτη μου δημόσια. Δεν είναι τώρα η κατάλληλη εποχή, καθώς η Εθνική έχει σημαντικές υποχρεώσεις. Όταν έλθει η ώρα θα πω τα πάντα, αλλά στον δικό μου χαρακτήρα δεν ταιριάζει να είμαι ο ρουφιάνος που θα ρίξει στους άλλους τις ευθύνες για να βγω εγώ ο καλός. Το ρόλο αυτόν τον αφήνω για άλλους... Ξέρεις τι με ενόχλησε περισσότερο. Να βλέπω ανθρώπους μέσα από τη διοίκηση της Εθνικής, που ήξεραν πολύ καλά τους λόγους για τους οποίους έφυγα και συμφωνούσαν μαζί μου να μην έχουν το θάρρος να βγουν και να με στηρίξουν. Αντιθέτως, ήταν οι πρώτοι που με πυροβόλησαν και προσπάθησαν με δηλώσεις τους στον Τύπο να τα ρίξουν όλα σε μένα. Αν ήμουν εγώ το πρόβλημα της Εθνικής, τότε... η ομάδα σώθηκε, γιατί εγώ δεν παίζω πλέον. Αυτό θεωρώ ότι ήταν το μεγαλύτερο λάθος της ΕΠΟ, αλλά ο καθένας θα κριθεί από τις πράξεις και τη συνέπειά του. Βαρέθηκα να βλέπω παίκτες των οποίων η διάθεση άλλαζε ανάλογα με το αν ήταν ή όχι στην 11άδα. Η Εθνική είναι πάνω απ' όλους. Πάνω από κάθε συμφέρον και εγωισμό. Τουλάχιστον, έτσι είναι στο δικό μου μυαλό...» τόνισε ο Φάνης Γκέκας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου