Η ΕΙΚΟΝΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ BLOG ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΜΑ ΠΑΤΗΣΕΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙΤΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ << ΔΕΙΤΕ ΣΗΜΕΡΑ>>

SUPER LEAGUE

SUPER LEAGUE
ΤΟ ΣΗΜΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ SUPER LEAGUE KAI ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ, ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

live scores

LIVE ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

LIVE ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

Πάντελιτς: «Πρωτάθλημα και πορεία στο Τσάμπιονς Λιγκ»

Πάντελιτς: «Πρωτάθλημα και πορεία στο Τσάμπιονς Λιγκ»Σίγουρος για τον εαυτό του και τον Ολυμπιακό παρουσιάστηκε ο Μάρκο Πάντελιτς σε συνέντευξη που παραχώρησε που παραχώρησε στο Stadio by metro


Την πεποίθησή του ότι το τέλος της σεζόν θα βρει τον Ολυμπιακό πρωταθλητή εξέφρασε ο Μάρκο Πάντελιτς. Ο νεοαποκτηθείς Σέρβος επιθετικός των «ερυθρόλευκων» σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Stadio by metro προϊδέασε για τα καλύτερα, ενώ δεν παρέλειψε να εκφράσει την αγάπη του για την Ελλάδα, με την οποία είναι συναισθηματικά δεμένος από την πρώτη του θητεία στον Ηρακλή.

«Έχω φίλους και είμαι σε μια ομάδα που αγαπούσα πάντα. Η χώρα έχει αλλάξει πολύ από την προηγούμενη θητεία μου στον Ηρακλή. Έχει πάει μπροστά, αν και η κρίση που υπάρχει αυτή τη στιγμή, την έχει πραγματικά επηρεάσει πολύ. 
Η ζωή κάνει κύκλους. Μόνο στο τέλος μπορείς να κοιτάξεις πίσω και να κάνεις κριτική. Σκέπτομαι πού ήμουν και τι έκανα τότε, αλλά και πού βρίσκομαι σήμερα και αλήθεια είμαι χαρούμενος. Έχω όμορφες αναμνήσεις και είμαι ευτυχισμένος με όσα έχω κάνει. Θα μπορούσα ίσως να είχαν κάνει περισσότερα πράγματα αλλά και λιγότερα».
Όσον αφορά την αγάπη του για δουλειά και τη συνέπειά του στις προπονήσεις, ο Πάντελιτς τόνισε: «Πρώτος έρχομαι στις προπονήσεις και τελευταίος φεύγω. Δεν είμαι τελειομανής, αλά παίρνω τη δουλειά μου σοβαρά και θέλω να είμαι 100% έτοιμος. Για να συμβεί αυτό, θα πρέπει να δουλεύω και πριν από την προπόνηση, αλλά και μετά. Δεν ήρθα στην Ελλάδα για διακοπές, αλλά για να προσφέρω». 
Ερωτηθείς για τη μάχη του φετινού πρωταθλήματος ο Πάντελιτς ήταν αφοπλιστικός: «Ο Ολυμπιακόςέχει πάρει πολλά στο παρελθόν και θα πάρει ακόμη περισσότερα στο μέλλον. Θέλουμε να παίξουμε ωραία μπάλα και να κάνουμε πορεία στην Ευρώπη. Να παίξουμε στο Τσάμπιονς Λιγκ και να ξεπεράσουμε και τη φάση των ομίλων γιατί όλα γίνονται. Νομίζω ότι ο Ολυμπιακός έχει πολύ καλή ποιότητα και μπορεί να καταφέρει πολλά. Σίγουρα θέλει δουλειά, αλλά πρέπει να σκεφτόμαστε θετικά».
Αναφορικά με την ευκολία που δείχνει στον τομέα της προσαρμογής σε όσες ομάδες έχει αγωνιστεί, ο Πάντελιτς επεσήμανε: «Αυτή είναι η δουλειά μου, αλλά δεν είναι καθόλου εύκολο. Ειδικά για κάποιον που αλλάζει συχνά ομάδες. Πρέπει να προσαρμόζεσαι γρήγορα και να τα πηγαίνεις καλά με τους συμπαίκτες σου, να σε αγαπάνε όλοι και να θέλουν να σε βοηθούν στον αγωνιστικό χώρο. Έτσι, έρχονται και τα γκολ. Μπορεί σε μία ομάδα να τύχει, αλλά όταν επαναλαμβάνεται σε πολλές, τότε δεν είναι σύμπτωση. Νομίζω ότι είναι προσόν, ταλέντο». 
Όταν ρωτήθηκε ο Πάντελιτς για τον έντονο τρόπο, με τον οποίο πανηγυρίζει τα γκολ που πετυχαίνει ήταν κατηγορηματικός: «Θέλω να ξέρουν οι φίλοι του Ολυμπιακού ότι δεν ήρθε ένας ξένος, αλλά ένας δικός τους. Είμαι Σέρβος, είμαι ξένος, αλλά είμαι και αδελφός τους από τον Ερυθρό Αστέρα.  Όταν ο κόσμος τραγουδάει το όνομά μου, η αίσθηση είναι μοναδική. Μου δίνει φτερά στα πόδια. Ακόμα κι όταν κάτι δεν πάει καλά, μου παρέχουν κίνητρο. Προσπαθώ για το καλύτερο και παλεύω πάντα. Μου δίνουν τσαμπουκά».
Ο επιθετικός του Ολυμπιακού ρωτήθηκε και για το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ και την κρισιμότητά του: «Είναι πολύ σημαντικό το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ. Θέλουμε τη νίκη, για να μείνουμε στην πρώτη θέση της βαθμολογίας. Με νίκη απέναντι στον ΠΑΟΚ τον αφήνουμε αρκετά πίσω και θα υπάρχει λιγότερος συνωστισμός στην κορυφή». 
Όσον αφορά τη νέα προσπάθεια που ξεκίνησε η νέα διοίκηση του Βαγγέλη Μαρινάκη, ο Σέρβος «φονιάς» επεσήμανε: «Η διοίκηση έχει δύσκολο έργο, γιατί εκτός από τους ανθρώπους της ομάδας, τον προπονητή και το προπονητικό τιμ, έχει πάνω από 20 ποδοσφαιριστές, όλους με διαφορετική νοοτροπία».
Ο Μάρκο Πάντελιτς, πάντως, ζηλεύει την ταχύτητα των Φετφατζίδη και Ρόμενταλ, ενώ δεν παραλείπει να εκφράσει τη νοσταλγία του για τον Ερυθρό Αστέρα.«Θα ήθελα να είμαι γρήγορος όπως ο Φετφατζίδης ή ο Ρόμενταλ. Ήταν δύσκολη απόφαση να φύγω από τον Ερυθρό Αστέρα. Όταν μου είπαν ότι η οικονομική κατάσταση της ομάδας δεν ήταν καλή, στενοχωρήθηκα πολύ. Μου βγήκε σε καλό φυσικά, αλλά εγώ ήθελα να μείνω εκεί όλη μου τη ζωή». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου