Η ΕΙΚΟΝΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ BLOG ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΜΑ ΠΑΤΗΣΕΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙΤΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ << ΔΕΙΤΕ ΣΗΜΕΡΑ>>

SUPER LEAGUE

SUPER LEAGUE
ΤΟ ΣΗΜΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ SUPER LEAGUE KAI ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ, ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

live scores

LIVE ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

LIVE ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Μπενζεμά: «Βρήκα ξανά τον εαυτό μου»

Μπενζεμά: «Βρήκα ξανά τον εαυτό μου» Χαρούμενος και πάλι είναι o Καρίμ Μπενζεμά, ο οποίος φαίνεται πως βρήκε τον εαυτό του. Ο Γάλλος επιθετικός αμφισβητήθηκε εντονότατα, πριν ξεκινήσει να σκοράρει και σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «As», μίλησε για όλους και για όλα.

Για την αγωνιστική του «ανάσταση» και τις αυξημένες του αρμοδιότητες στην Ρεαλ: «Έχω βρει ξανά τον εαυτό μου. Έχω επιστρέψει στο επίπεδο που θα ήθελα. Περισσότερη δουλεία στην προπόνηση και περισσότερο εξέλιξη κατά την διάρκεια του αγώνα. Διανύω μια πολύ καλή περίοδο στην καριέρα μου και πρέπει να οτ εκμεταλλευτώ, Τώρα πάνε όλα καλά. Είμαι πολύ χαρούμενος»

Για τoν επαναληπτικό με την Λιόν:«Δεν γνωρίζω αν θα είμαι βασικός, Θα είναι ένα ιδιαίτερο ματς. Είμαι εδώ να σεβαστώ ότι θα αποφασίσει ο κύριος Μουρίνιο»

Για τα 19 τέρματα που έχει πετύχει με την Ρεαλ την τρέχουσα σεζόν : «Ο αριθμός των γκολ στο τέλος της χρονιάς είναι κάτι το πολύ σημαντικό. Όταν ξεκινάει ο αγώνας, δεν σκέφτομαι τι θα έπρεπε να κάνω, αλλά τι να κάνω από δω και μπρός. Είναι μια διαφορετική πρόκληση και θέλω πάντα  να τα καταφέρνω»

Για την επικοινωνία, στις τάξεις της «βασίλλισσας»:  «Πλέον μιλάω Καστιγιάνικα καλύτερα από οτιδήποτε άλλο. Για εμένα είναι πολύ σημαντικό να μπορώ να συνεννοούμαι με τους ανθρώπους του συλλόγου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου