Η ΕΙΚΟΝΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ BLOG ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΜΑ ΠΑΤΗΣΕΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙΤΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ << ΔΕΙΤΕ ΣΗΜΕΡΑ>>

SUPER LEAGUE

SUPER LEAGUE
ΤΟ ΣΗΜΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ SUPER LEAGUE KAI ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ, ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

live scores

LIVE ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

LIVE ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

ΤΖΑΒΕΛΛΑΣ: ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ!

Ο 23χρονος Έλληνας διεθνής σε δηλώσεις του στο gazzetta.gr μίλησε για τη ζωή στη Γερμανία, τους στόχους της ομάδας του, για την Εθνική και για το αν σκέφτεται να επαναπατριστεί.

Αναλυτικά οι δηλώσει του:

Το γκολ που πέτυχες κόντρα στη Σάλκε από τα 73μ είναι το γκολ μεγαλύτερης απόστασης στη Μπουντεσλίγκα. Ποιο είναι το σχόλιό σου για αυτό το τέρμα, καθώς και για το γεγονός πως στον αγώνα αγωνίστηκαν 5 Έλληνες;

«Είμαι πολύ χαρούμενος για το γκολ που πέτυχα από τέτοια απόσταση, βέβαια είχα και την βοήθεια της τύχης. Όμως, αυτό που με στενοχωρεί είναι πως δεν καταφέραμε να πάρουμε τη νίκη. Και ο αγώνας ήταν πολύ σημαντικός για εμάς. Όσο για τους Έλληνες, όσο περισσότεροι έρχονται στο εξωτερικό και στη Γερμανία τόσο το καλύτερο για εμάς. Όταν είναι και άλλοι Έλληνες ποδοσφαιριστές στην ομάδα μπορείς να προσαρμοστείς πιο εύκολα.»

Πως αντιμετωπίζεται το ποδόσφαιρο στη Γερμανία σε αντίθεση με τη χώρα μας σε θέματα νοοτροπίας και πως αυτό επιδρά στο αγωνιστικό θέαμα;

«Εδώ στη Γερμανία τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά. Το ποδόσφαιρο είναι ένα ωραίο θέαμα. Μία πραγματική γιορτή σε κάθε αγωνιστική. Δεν υπάρχουν τα ελληνικά επεισόδια. Φυσικά, όλη αυτή η θετική ατμόσφαιρα βοηθά και εμάς τους παίκτες. Η πίεση είναι λιγότερη και αυτό έχει συνέπεια οι φίλαθλοι να βλέπουν ακόμη καλύτερο ποδόσφαιρο.»

Παρότι κάνατε μια πολύ καλή αρχή με την Άιντραχτ, το τελευταίο διάστημα η ομάδα έχει πτωτική πορεία. Που οφείλεται πιστεύεις αυτό;

«Η ομάδα αν και είχε κάνει μια πολύ καλή αρχή στη Μπουντεσλίγκα, πλέον βρίσκεται σε διαρκή πτώση. Πρέπει να σοβαρευτούμε άμεσα, γιατί εμάς το επίπεδό μας δεν είναι για τις κατώτερες θέσεις της βαθμολογίας. Μπορώ να πω πως έχουμε κάνει πολλά καλά παιχνίδια αλλά στο τέλος κάτι πάει στραβά και χάνονται βαθμοί. Σε αυτό παίζει ρόλο και ο ψυχολογικός τομέας και αυτό θα προσπαθήσουμε να το βελτιώσουμε άμεσα. Την ερχόμενη αγωνιστική έχουμε ένα κρίσιμο ματς κόντρα στη Σαν Πάουλι και θα πρέπει να πάρουμε τη νίκη.»

Εσύ προσωπικά θα σκεφτόσουν έναν πιθανό επαναπατρισμό; Ευσταθούν τα σενάρια που σε συνδέουν με πιθανή μεταγραφή σε ελληνική ομάδα;

«Δεν σκέφτομαι να γυρίσω στην Ελλάδα. Στόχος μου είναι να παίξω και να διακριθώ στο εξωτερικό όσο περισσότερο καιρό γίνεται. Αυτή τη στιγμή το μυαλό μου είναι στην Άιντραχτ και δεν κάνω άλλες σκέψεις. Όσο για το φημολογούμενο ενδιαφέρον ελληνικών ομάδων, όλα αυτά είναι καθαρά φιλολογικά, δεν υπάρχει καμία επαφή. Όπως τόνισα, εγώ σκέφτομαι μόνο το εξωτερικό.»

Ο Σκίμπε δείχνει να σε εμπιστεύεται απόλυτα στην 11άδα της Άιντραχτ. Πως επιδρά αυτό στην απόδοσή σου; Θεωρείς πως έχεις περιθώρια βελτίωσης;

«Είμαι πολύ χαρούμενος που ο προπονητής μου, δείχνει εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου, και αυτό με βοηθά να γίνομαι όλο και καλύτερος. Σίγουρα, αν αναλογιστώ το γεγονός πως είναι η πρώτη μου χρονιά εκτός Ελλάδας, μπορώ να πω πως είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από την απόδοσή μου, αλλά παρόλα αυτά υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης. Με την πάροδο του χρόνου θα προσπαθώ να γίνομαι όλο και καλύτερος.»

Οι συμπαίκτες σου στη Φρανκφούρτη, Γκέκας και Αμανατίδης αποχώρησαν σχετικά πρόσφατα από την Εθνική, τονίζοντας πως υπάρχουν μηυγιείς νοοτροπίες στην ομάδα. Έχεις αντιληφθεί εσύ κάτι παρόμοιο;

«Μπορεί να είμαι σχετικά νέος στην Εθνική ομάδα, όμως έχω προλάβει να μπω στο κλίμα. Εγώ προσωπικά όχι μόνο δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα αλλά θεωρώ πως το κλίμα στην ομάδα είναι ιδανικό. Είμαστε όλοι σαν μια οικογένεια. Το θέμα του Φάνη και του Γιάννη ανήκει πλέον στο παρελθόν, δεν το συζητάμε αλλά εμένα η θέση μου είναι διαφορετική σε αυτό το ζήτημα. Όσο είμαι στην ομάδα αισθάνομαι πως αποπνέει υγεία.»

Η Μάλτα παραδοσιακά, εκτός έδρας δυσκολεύει την Εθνική μας που μετρά μόλις μία νίκη σε τέσσερις αγώνες; Πως θα αντιμετωπίσετε αυτόν τον επικείμενο αγώνα στη χώρα της Μεσογείου;

«Η παράδοση είναι για να σπάει. Εμείς θα πάμε στη Μάλτα για τη νίκη, η οποία είναι μονόδρομος για τη συνέχεια. Επιβάλλεται να τα δώσουμε όλα και να πάρουμε τους τρεις βαθμούς. Στο παρελθόν μπορεί όντως να μας έχει δυσκολέψει εκτός έδρας η συγκεκριμένη ομάδα, αλλά εμείς δεν θα κοιτάξουμε την προϊστορία. Δουλειά μας είναι να παίζουμε ποδόσφαιρο και αυτό θα κάνουμε και στη Μάλτα.»

Ποιες οι διαφορές που έχεις δει στην εποχή Σάντος στην Εθνική σε σχέση με εκείνη του Ρεχάγκελ; Τέλος, πιστεύεις θα έρθει εύκολαήδύσκολα η πρόκριση για τα τελικά του Euro 2012;

«Ο κ. Ρεχάγκελ σίγουρα προσέφερε τεράστιο έργο στην Εθνική όσα χρόνια ήταν στην τεχνική ηγεσία αλλά πλέον έχουμε περάσει σε μια νέα εποχή. Ο κ. Σάντος έχει μια διαφορετική νοοτροπία και εμείς οφείλουμε να δουλέψουμε για να την αφομοιώσουμε πλήρως και να οδηγήσουμε την ομάδα σε νέες επιτυχίες. Φυσικά, ο στόχος μας είναι η πρόκριση στα τελικά του Euro 2012, και είμαι πεπεισμένος πως μπορούμε την κατακτήσουμε και ως πρώτοι, αποφεύγοντας τα μπαράζ. Σημαντικό είναι άλλωστε πως θα έχουμε εντός έδρας τη βασική αντίπαλο, Κροατία. Βέβαια, μέχρι τότε θα πρέπει να κερδίσουμε μέσαέξω τη Μάλτα ώστε να συνεχίσουμε να είμαστε σε σωστό δρόμο.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου