Η ΕΙΚΟΝΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ BLOG ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΜΑ ΠΑΤΗΣΕΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙΤΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ << ΔΕΙΤΕ ΣΗΜΕΡΑ>>

SUPER LEAGUE

SUPER LEAGUE
ΤΟ ΣΗΜΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ SUPER LEAGUE KAI ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ, ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

live scores

LIVE ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

LIVE ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

Ντελ Πιέρο: «Δεν ξέρω πότε θα σταματήσω»

Ντελ Πιέρο: «Δεν ξέρω πότε θα σταματήσω»

Κι ας έχει πατήσει τα 36

Μπορεί να έχει… πατήσει τα 36 αλλά ο Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο δεν σκέφτεται να σταματήσει το ποδόσφαιρο και δηλώνει σίγουρος ότι θα παίζει και στην επόμενη σεζόν.

«Ελπίζω να παίζω και να είμαι όπως είμαι αυτή την στιγμή. Θέλω να δίνω πάντα τον καλύτερό μου εαυτό. Έτσι όταν καταλάβω πως δεν μπορώ, θα έχει έρθει η στιγμή να σταματήσω», τόνισε ο άσος της Γιουβέντους και κατέληξε:

«Κοιτάζω αυτή την σεζόν αλλά και την επόμενη. Μετά τα δούμε τι θα γίνει», πρόσθεσε. Σε ερώτηση για το τι σκέφτεται να κάνει όταν σταματήσει, δήλωσε: «Δεν ξέρω. Δεν έχω σκεφτεί. Δεν έχω σκοπούς να γίνω προπονητής»…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου