Η ΕΙΚΟΝΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ BLOG ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΜΑ ΠΑΤΗΣΕΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙΤΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ << ΔΕΙΤΕ ΣΗΜΕΡΑ>>

SUPER LEAGUE

SUPER LEAGUE
ΤΟ ΣΗΜΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ SUPER LEAGUE KAI ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ, ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

live scores

LIVE ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

LIVE ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

Αγγλία: Τέρι: «Είμαι ευχαριστημένος που πήρα το περιβραχιόνιο»


Χαρούμενος που ο Φάμπιο Καπέλο του παρέδωσε και πάλι το περιβραχιόνιο του αρχηγού της Εθνικής Αγγλίας εμφανίστηκε με δηλώσεις του ο Τζον Τέρι.




Αναλυτικά:
«Όταν ο προπονητής στην πρωινή προπόνηση έκανε την ανακοίνωση στους παίκτες, ρώτησε αν κάποιος έχει κάποια ερώτηση και κανείς δεν μίλησε. Κανείς δεν είπε κουβέντα στον προπονητή, κανένας δεν είπε κουβέντα σε μένα. Είναι μία απόφαση του προπονητή, όλοι τον σεβόμαστε και εγώ σέβομαι όλους τους συμπαίκτες μου. Είμαστε μια ομάδα παικτών που ανυπομονούν να παίξουν για την χώρα τους, που ανυπομονούν να φορέσουν την φανέλα. Προσωπικά είμαι πολύ ευχαριστημένος που πήρα πίσω το περιβραχιόνιο. Οι άνθρωποι μπορούν να το δουν αυτό σε μένα, αλλά μπορούσαν να δουν και το πάθος που είχα όταν δεν ήμουν αρχηγός».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου