Η ΕΙΚΟΝΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ BLOG ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΜΑ ΠΑΤΗΣΕΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙΤΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ << ΔΕΙΤΕ ΣΗΜΕΡΑ>>

SUPER LEAGUE

SUPER LEAGUE
ΤΟ ΣΗΜΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ SUPER LEAGUE KAI ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ, ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

live scores

LIVE ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

LIVE ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Ρομπέρ: «Έχω επίσημη πρόταση από ΠΑΟΚ»

Ο Μπερτράν Ρομπέρ είναι ο παίκτης που έχει ξεχωρίσει ο Παντελής Κωνσταντινίδης, και 28χρονος άσος τονίζει ότι μιλάει καθημερινά με τον ΠΑΟΚ για την επίσημη πρόταση που έχει στα χέρια του.
Ο αριστερός χαφ του Πανθρακικού μίλησε στην εφημερίδα Εξέδρα και ξεκαθάρισε πως: «Εδώ και λίγες μέρες μιλάω με τον ΠΑΟΚ σε καθημερινή βάση. Έχω επίσημη πρόταση στα χέρια μου και αυτό είναι κάτι πολύ τιμητικό για μένα, αφού το να σε θέλει μία τόσο μεγάλη ομάδα δείχνει ότι ανταμείβεται η δουλειά μου. Ακόμα δεν θέλω να πω τίποτα, ξέρω όμως ποιο είναι το καλύτερο για μένα και έχω πάρει την απόφασή μου».
Το «ΟΚ» για τον Ρομπέρ έχει δώσει και ο Λάζνο Μπόλονι, αφού όπως μετέφερε στον τεχνικό διευθυντή του ΠΑΟΚ τον γνωρίζει από το Σαμπιονά και δεν είναι καθόλου αρνητικός στο ενδεχόμενο να προστεθεί στο «ασπρόμαυρο» ρόστερ.
Το μόνο που απομένει ουσιαστικά είναι να περάσει ο 28χρονος παίκτης από τα γραφεία του ΠΑΟΚ και να υπογράψει το νέο του συμβόλαιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου