Η ΕΙΚΟΝΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ BLOG ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΜΑ ΠΑΤΗΣΕΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙΤΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ << ΔΕΙΤΕ ΣΗΜΕΡΑ>>

SUPER LEAGUE

SUPER LEAGUE
ΤΟ ΣΗΜΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ SUPER LEAGUE KAI ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ, ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

live scores

LIVE ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

LIVE ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Παρασκευή 22 Απριλίου 2011

Κόκε: "Έκλαψα για τον κόσμο"

Ο Σέρχιο Κόκε με πρόσφατη συνέντευξη του μίλησε για το MLS, αλλά και για τους λόγους που έκλαψε φεύγοντας από τον Αρη
Ο πρώην παίκτης του Άρη και τώρα της Χιούστον Ντινάμο, Σέρχιο Κόκε, παραχώρησε συνέντευξη στο FutbolMLS.com. 
Αναφέρθηκε στις πολύ όμορφες στιγμές που πέρασε με τον Άρη, τα προβλήματα που υπήρξαν στην ολοκλήρωση της μεταγραφής του στον σύλλογο της Major League Soccer, αλλά και για το λόγο που έκλαιγε στη συνέντευξη Τύπου της αποχώρησης του.
Αναλυτικά η συνέντευξη:
Γιατί ήρθες να παίξεις στο MLS;
«Νομίζω ότι αυξάνονται οι όλο και πιο σημαντικοί παίκτες που έρχονται προς τις Ηνωμένες Πολιτείες για να παίξουν. Από όσα έχω δει είναι μια όμορφη χώρα και μια παγκόσμια δύναμη, αυτό με κάνει να πιστεύω ότι στο όχι πολύ μακρινό μέλλον και το πρωτάθλημα ποδοσφαίρου θα είναι επίσης ένα από τα μεγαλύτερα στον κόσμο και ότι κάποια μέρα θα φτάσει στο ίδιο επίπεδο με τα Ευρωπαϊκά πρωταθλήματα».
Τι σκεφτήκατε όταν μάθατε για το ενδιαφέρον της Ντιναμό για εσάς;

«Το σχολίασα εδώ και σχεδόν ένα μήνα. Δεν ήμουν πραγματικά πάρα πολύ ενθουσιασμένος γιατί η κατάσταση με το συμβόλαιό με τον Άρη δεν ήταν η καλύτερη, ο σύλλογος δεν ήθελε να με αφήσει και όλα φαίνονταν πολύ δύσκολα. Ευτυχώς, μετά από πολύ δύσκολες οι διαπραγματεύσεις τα κατάφερα και τώρα είμαι πολύ ευτυχής που πάω στις Ηνωμένες Πολιτείες».
Για ποιους λόγους δεν ήθελε ο Άρης να σας αφήσει να φύγετε;
«Ήμουν πέντε χρόνια στον Άρη, τους είπα την πρόθεσή μου, ότι θέλω να φύγω, αλλά ήθελα να με αφήσει να φύγω περιστασιακά (σ.σ προφανώς εννοεί ως δανεικός), επειδή ο κόσμος ταυτίστηκε με μένα. Οφείλω πολλά στον Άρη, αλλά ήρθε η ώρα για κάτι νέο και ενώ οι οπαδοί στενοχωρήθηκαν, νομίζω ότι κατάλαβαν ότι ήταν ώρα για μένα να επιδιώξω μια νέα φάση στην καριέρα μου. Ήταν λυπηρό να πω αντίο στους φιλάθλους. Κι εγώ έκλαψα επειδή είναι ένα προνόμιο όταν τόσο πολλοί άνθρωποι σε αγαπάνε. Ελπίζω να κερδίσω με τον ίδιο τρόπο την αγάπη των οπαδών της Ντιναμό».
Τι γνωρίζετε για την Ντιναμό και το MLS;
«Η αλήθεια είναι ότι το στιλ παιχνιδιού, αυτού που παίζουν στις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά και στο σύστημα αυτό της Ντιναμό, δεν προβάλλει πολύ τις ικανότητές μου, αλλά αυτό δεν με ενοχλεί πάρα πολύ, μια και το θέμα είναι το πώς μπορώ να είμαι χρήσιμος για την ομάδα».

Ανησυχείτε για προσαρμογή σε αυτή τη χώρα;

«Δεν με απασχολεί πραγματικά τίποτα, ίσως μόνο τις πρώτες ημέρες, αλλά δεν με νοιάζει για τίποτα στο ποδόσφαιρο, διότι έχω εμπιστοσύνη στην ικανότητά μου και εγώ προέρχομαι από μια ομάδα που ήταν ανταγωνιστική σε υψηλό επίπεδο, όπως στα παιχνίδια κυπέλλου UEFA κόντρα σε ομάδες όπως η Μάντσεστερ Σίτι και η Ατλέτικο Μαδρίτης, οπότε ξέρω ότι μπορώ να ανταγωνιστώ σε υψηλό επίπεδο. Επίσης, έχω περάσει πολλά χρόνια εκτός της Ισπανίας και δεν είχα μεγάλα προβλήματα».
Πώς ορίζετε ως παίκτη τον εαυτό σας και τι σας αρέσει να κάνετε στο γήπεδο;
«Είμαι ένας από εκείνους τους παίκτες, που όπως λέμε στην Ισπανία, αγαπά το στιλ «Τiki-Τaka». Αγαπώ να μοιράζομαι την μπάλα με τους συμπαίκτες μου και τεχνικά νομίζω ότι έχω καλό χειρισμό μπάλας και καλή πάσα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου