Η ΕΙΚΟΝΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ BLOG ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΜΑ ΠΑΤΗΣΕΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙΤΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ << ΔΕΙΤΕ ΣΗΜΕΡΑ>>

SUPER LEAGUE

SUPER LEAGUE
ΤΟ ΣΗΜΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ SUPER LEAGUE KAI ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ, ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

live scores

LIVE ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

LIVE ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

«Είμαι έτοιμος να παίξω»

«Είμαι έτοιμος να παίξω»Ο Βαγγέλης Γεωργίου, έστω και σε φιλική αναμέτρηση πήρε την ευκαιρία που ήθελε και έδειξε ότι μπορεί να σταθεί επάξια στην ομάδα του ΠΑΟΚ. Ο νεαρός αμυντικός έστειλε το μήνυμα στον προπονητή του για την αγωνιστική ετοιμότητά του.

Απαντώντας πάνω σε αυτό ακριβώς το θέμα, ο Γεωργίου τόνισε: "Πράγματι, ο προπονητής μου έχει πει ότι έχω αδικηθεί και πρέπει να μου δοθούν ευκαιρίες. Το θέμα είναι πότε. Πάντως, είμαι έτοιμος να αρπάξω την ευκαιρία, αν και όποτε αυτή μου δοθεί!"
Και πρόσθεσε επ' αυτού: "Όλο αυτό το διάστημα περίμενα μια ευκαιρία. Όποιος δεν αγωνίζεται, πρέπει να δουλεύει σκληρά στην προπόνηση. Κι εγώ αυτό έκανα κι εξακολουθώ να κάνω. Και τώρα ακόμη περιμένω μια ευκαιρία, γιατί τα παιχνίδια στα πλέι οφ είναι συνεχόμενα".
Για τη θέση που του ταιριάζει καλύτερα στο γήπεδο, είπε: "Με τον ΟΦΗ έπαιξα χαφ εξτρέμ. Αυτή είναι η θέση μου. Μπορώ και ως αριστερό μπακ, αλλά η θέση μου είναι πιο μπροστά".
Για την ασίστ στον Κλάους: "Είναι μεγάλη χαρά για μένα να δίνω ασίστ και να σκοράρει ο Κλάους. Το έχουμε κάνει πολλές φορές στη β' ομάδα. Δεν είναι κάτι που έγινε πρώτη φορά"
Για την β' ομάδα του ΠΑΟΚ που πήρε το πρωτάθλημα πριν λίγα χρόνια και το ταλέντο που είχε: "Εκείνη η ομάδα είχε πολύ ταλέντο. Έπρεπε να δοθούν ευκαιρίες πολύ νωρίτερα σε εκείνα τα παιδιά. Δεν μιλώ συγκεκριμένα για μένα. Μιλώ για όλους."
Για τον δανεισμό του από τον ΠΑΟΚ σε Καβάλα και Πανσερραϊκό: "Δεν είναι κακός ο δανεισμός. Βοηθάει. Το θέμα είναι σε τι προπονητή θα πέσεις και πόσο θα σε εμπιστευτεί, γνωρίζοντας ότι την επόμενη σεζόν φεύγεις από την ομάδα και επιστρέφεις εκεί που ανήκεις."
Για το γεγονός ότι ο κόσμος του ΠΑΟΚ θέλει να βλέπει στην ομάδα νέα παιδιά, που προέρχονται από τα σπλάχνα του συλλόγου, όπως ο ίδιος: "Ο κόσμος δείχνει καθημερινά ότι προτιμά να βλέπει τα παιδιά που ανήκουν στην ομάδα από μικροί. Ξέρει ο κόσμος ότι τέτοιοι παίκτες δίνουν το κάτι παραπάνω. Το θέμα είναι πότε θα γίνει αυτό".
Για την παρουσία του ΠΑΟΚ στα πλέι οφ: "Στα πλέι οφ δεν είναι εύκολα τα πράγματα. Έχει προβάδισμα ο Παναθηναϊκός. Με τη βοήθεια του κόσμου, όμως, μπορούμε να κάνουμε την υπέρβαση. Αν δεν έχουμε απώλειες στην έδρα μας, μπορούμε να τα καταφέρουμε. Η Τούμπα είναι μεγάλο όπλο. Ο Βόλος είναι ρυθμιστής, αλλά όλα εξαρτώνται από εμάς. Είναι καλό να ξεκινήσουμε με παιχνίδι εντός έδρας. Δεν έχει σημασία ο αντίπαλος. Σημασία έχει να ξεκινήσουμε με παιχνίδι εντός και να κερδίσουμε."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου