Η ΕΙΚΟΝΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ BLOG ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΜΑ ΠΑΤΗΣΕΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙΤΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ << ΔΕΙΤΕ ΣΗΜΕΡΑ>>

SUPER LEAGUE

SUPER LEAGUE
ΤΟ ΣΗΜΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ SUPER LEAGUE KAI ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ, ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

live scores

LIVE ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

LIVE ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

Πάντελιτς: «Μου αρέσει να τραγουδάω με τους οπαδούς»

Πάντελιτς: «Μου αρέσει να τραγουδάω με τους οπαδούς»Την επιθυμία του να κλείσει την καριέρα του στον Ολυμπιακό, εξέφρασε για ακόμα μια φορά ο Μάρκο Πάντελιτς. Ο Σέρβος στράικερ, μίλησε στην εφημερίδα «Kurir» της πατρίδας του, αναφέρθηκε στην αμοιβαία εκτίμηση που υπάρχει ανάμεσα στον ίδιο και στους οπαδούς των «ερυθρόλευκων», ενώ μίλησε και για τον Μίλαν Γιοβάνοβιτς.

Αναλυτικά τα όσα είπε ο Μάρκο Πάντελιτς:

- Για το ότι βρέθηκε να τραγουδάει μαζί με τον κόσμο του Ολυμπιακού στη φιέστα:

«Τραγουδούσα ένα σύνθημα του Ολυμπιακού και μετά στα σέρβικα το «Ο Αστέρας είναι τα πάντα για εμένα. Και τα δύο συνθήματα έχουν τον ίδιο ρυθμό. Το ευχαριστήθηκα πολύ».

- Για το πως ανέβηκε στην εξέδρα:

«Οι οπαδοί μού φώναζαν να πάω σε εκείνους με το τρόπαιο. Πήγα εκεί με την κούπα και αρχίσαμε να τραγουδάμε. Όλη αυτή η κατάσταση δείχνει σεβασμό μεταξύ μας. Είμαι για αυτούς ο “θρύλος Μάρκο” και ο “αδερφός από τη Σερβία”, επειδή αναγνωρίζουν την προσφορά μου στο σύλλογο και εγώ εκτιμώ την προσήλωσή τους στην ομάδα. Αν εξαιρέσουμε το τρόπαιο, από την Ελλάδα την πιο μεγάλη εντύπωση μου έχει προκαλέσει η αγάπη των οπαδών του Ολυμπιακού για την ομάδα τους». 

- Για το μέλλον του:

«Έχω μια τεράστια επιθυμία να ολοκληρώσω την καριέρα μου στον Πειραιά. Το χειμώνα υπήρξε το ενδιαφέρον της Βόλφσμπουργκ, αλλά είχαμε μόνο μια ολιγόλεπτη συζήτηση επί του θέματος. Μετά μου ξεκαθάρισαν ότι ήθελαν να μείνω εδώ μέχρι το τέλος της καριέρας μου». 

- Για τα μεταγραφικά σενάρια που στέλνουν τον Γιοβάνοβιτς στον Ολυμπιακό:

«Όλη η ιστορία ξεκίνησε από τον Τύπο. Όταν με ρώτησαν για την ποιότητα του Μίλαν, είπα τα καλύτερα, αλλά τώρα μεγαλοποιούν τόσο τα πράγματα, που μοιάζει σαν να είμαι ο μάνατζέρ του και κάνω τα πάντα να τον φέρω στον Ολυμπιακό. Όλα εξαρτώνται από τον προπονητή και τον πρόεδρο, όπως κάθε άλλη μεταγραφή, και όχι από εμένα». 

- Για τον αποκλεισμό του Ολυμπιακού στο μπάσκετ, από τον φίλο του, Μάρκο Γιάριτς: 

«Ο Μαρκ είναι φίλος μου, αλλά συχνά πίνω καφέ με τον Τεόντοσιτς, τον Κέσελ, τον Μπουρούση και τον Σπανούλη, οπότε μπορώ να πω ότι είμαστε φίλοι. Φυσικά, υποστήριζα τον Ολυμπιακό και στεναχωρήθηκα που αποκλείστηκε. Σκέφτομαι, όμως, μήπως ο Ντούντα Ίβκοβιτς ήθελε να παρουσιάσει πιο φορμαρισμένη την ομάδα τώρα. Ποτέ δεν θα μάθουμε τι έκρυβε αυτή η ιδιοφυία στο μυαλό της». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου