Η ΕΙΚΟΝΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ BLOG ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΜΑ ΠΑΤΗΣΕΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙΤΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ << ΔΕΙΤΕ ΣΗΜΕΡΑ>>

SUPER LEAGUE

SUPER LEAGUE
ΤΟ ΣΗΜΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ SUPER LEAGUE KAI ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ, ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

live scores

LIVE ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

LIVE ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Τετάρτη 27 Απριλίου 2011

«Στόχος η έξοδος στην Ευρωλίγκα»!

«Στόχος η έξοδος στην Ευρωλίγκα»!Μεγάλες είναι οι προσδοκίες των παικτών, της διοίκησης, της τεχνικής ηγεσίας αλλά και των φίλων του ΠΑΟΚ από τη συμμετοχή της ομάδας στα επικείμενα πλέι οφ…


Το νέο μεταγραφικό απόκτημα της ομάδα για παράδειγμα, ο Ντιόντε Κρίστμας, θεωρεί πως η έξοδος στην Ευρωλίγκα της επόμενης περιόδου αποτελεί το πρωταρχικό μέλημα των παικτών του «Δικεφάλου του Βορρά»!

Αναλυτικά η συνέντευξη του Αμερικανού σε γνωστό ραδιοφωνικό σταθμό:

Για τις πρώτες εντυπώσεις του από τη νέα του ομάδα
«Όλα πάνε καλά για μένα, αγαπώ την ομάδα και την πόλη. Οι φίλοι του ΠΑΟΚ μου φέρονται άψογα, το ίδιο και οι συμπαίκτες και ο προπονητής μου.

Έκανα πολύ καλό πρώτο παιχνίδι και πιστεύω ότι πήγα καλά και στα δύο επόμενα. Αρχίζω πλέον να μαθαίνω τους συμπαίκτες μου, τα συστήματα, βρίσκω τα πατήματά μου και θέλω να είμαι έτοιμος στα πλέι οφ».

Οι απαιτήσεις του νέου προπονητή

«Ο κόουτς μού έχει ζητήσει να παίζω σκληρά και να σκοράρω, έχει κάνει μάλιστα και κάποια συστήματα για μένα. Ο ηγέτης και σκόρερ της ομάδας είναι φυσικά ο Μάρσαλ, έτσι υπάρχει λιγότερη πίεση σε εμένα στην επίθεση και αυτό είναι καλό, ο κόουτς μού ζητά επίσης να προσπαθώ πολύ στην άμυνα και δεν με πειράζει, αυτό μου αρέσει, να παίζω καλή άμυνα».

Οι στόχοι από τη σειρά αγώνων των πλέι οφ

«Θα αντιμετωπίσουμε μία πολύ καλή ομάδα, όπως η Καβάλα. Παίξαμε μαζί στον τελευταίο αγώνα και πιστεύω ότι θα είναι καλά προετοιμασμένη, αλλά και εμείς θα δουλέψουμε πολύ σκληρά για να περάσουμε στην επόμενη φάση και να πετύχουμε το στόχο μας που είναι η έξοδος στην Ευρωλίγκα».

Σούλης Μαρκόπουλος σημαίνει «σκληρή προπόνηση»

«Μου το είπαν και οι συμπαίκτες μου ότι ο προπονητής κοιτάει το ρολόι για να κάνουμε τουλάχιστον 2,5 ώρες προπόνηση κάθε φορά. Εμένα πάντως δεν μου κάνει εντύπωση, γιατί έτσι γινόταν και στο κολέγιο που έφυγα πριν από περίπου ενάμιση χρόνο.

Στην προηγούμενη μου ομάδα, τη Νίμπουργκ, δεν κάναμε τόση πολλή προπόνηση και πράγματι στους Αμερικανούς δεν αρέσει πολύ η προπόνηση, αλλά εγώ προέρχομαι από το κολέγιο και είμαι συνηθισμένος.

Το ότι κάνουμε καλή προπόνηση και ο κόουτς μάς κρατά σε πολύ καλή κατάσταση, φαίνεται και στα παιχνίδια, στην τελευταία περίοδο όταν οι άλλες ομάδες άλλοι κουράζονται εμείς συνεχίζουμε να τρέχουμε»

Άμεση προσαρμογή παρά τις νέες αφίξεις

«Χρειάζεται πάντα λίγος χρόνος, αλλά νομίζω ότι έχουμε μάθει πλέον ο ένας τον άλλον. Έχω βρει τα πατήματά μου και δεν χρειάζομαι άλλο χρόνο, το ίδιο και ο Μπούλιαν, είναι σε καλή κατάσταση. Έτσι δεν νομίζω ότι η ομάδα θα έχει κάποιο πρόβλημα συνοχής ή χημείας τους αγώνες των πλέι οφ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου