Η ΕΙΚΟΝΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ BLOG ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΜΑ ΠΑΤΗΣΕΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙΤΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ << ΔΕΙΤΕ ΣΗΜΕΡΑ>>

SUPER LEAGUE

SUPER LEAGUE
ΤΟ ΣΗΜΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ SUPER LEAGUE KAI ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ, ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

live scores

LIVE ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

LIVE ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011

Μένει «Γιούβε» ο Μπουφόν

Τέλος στη φημολογία περί αποχώρησης από την Γιουβέντους έβαλε με τοποθέτησή του ο Τζιανλουίτζι Μπουφόν.
Ο Ιταλός τερματοφύλακας της «Γιούβε» τόνισε πως θα παραμείνει στο ροστερ των «Μπιανκονέρι» και πως το μέλλον του είναι στο Τορίνο:

«Μίλησα με τον Αντόνιο Κόντε και μου είπε κάποια σημαντικά πράγματα που με έκαναν να αισθανθώ μέλος της ομάδας. Υπάρχει μεγάλη αγάπη ανάμεσα σε μένα και τη Γιουβέντους, ειδικά με τους οπαδούς μας, που πάντα μου έδειχναν τη συμπαράστασή τους, ανεξάρτητα από την απόδοσή μου.
Η νέα διοίκηση με καταλαβαίνει καλύτερα κι ελπίζω να με εκτιμήσουν περισσότερο. Συνεπώς δεν υπάρχει καμία αμφιβολία για το μέλλον μου και είμαι 100% βέβαιος πως θα μείνω στη Γιουβέντους», ανέφερε ο πολύπειρος τερματοφύλακας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου