Η ΕΙΚΟΝΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ BLOG ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΜΑ ΠΑΤΗΣΕΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙΤΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ << ΔΕΙΤΕ ΣΗΜΕΡΑ>>

SUPER LEAGUE

SUPER LEAGUE
ΤΟ ΣΗΜΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ SUPER LEAGUE KAI ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ, ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

live scores

LIVE ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

LIVE ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

«Έχω πάθος με την σάμπα»

«Έχω πάθος με την σάμπα»Ο Ροναλντίνιο παραχωρώντας συνέντευξη σε περιοδικό εξέφρασε την αγάπη του για την σάμπα και την Φλαμένγκο!
«Όταν ήμουν 15 ετών και βρισκόμουν σε προετοιμασία της σελεσάο στην Τερεσόπολις, ένας συμπαίκτης με προσκάλεσε σπίτι του για το Σαββατοκύριακο. Όταν έφτασα πέτυχα μία γιορτή στο σπίτι, με δεκάδες άτομα να χορεύουν σάμπα και να με κάνουν να αισθάνομαι ένας από αυτούς. Εκείνη τη στιγμή κατάλαβα αμέσως ότι το Ρίο ντε Ζανέιρο ήταν το ιδανικό μέρος για μένα», δήλωσε στο περιοδικό Rollind Stone.
«Κάθε φορά λοιπόν που περνούσα από το Ρίο, όλοι μου έλεγαν ότι έπρεπε να πάρω μεταγραφή εκεί, επειδή η ψυχή μου είναι καριόκα. Και είχαν δίκιο. Αισθάνομαι ένα με την πόλη και τον κόσμο, αισθάνομαι ότι αυτό είναι το νέο μου σπίτι.Εδώ είμαι πολύ ευτυχισμένος, επειδή γεννήθηκα με τη σάμπα στο αίμα μου, και αυτό είναι το βασίλειο της διασκέδασης. Αγαπώ τη μουσική, τις γιορτές και τον θόρυβο. Θα ήθελα το σπίτι μου να είναι πάντα γεμάτο από κόσμο».
Όσο για το γεγονός πως ζει με τα μικρά του ανιψάκια «Είμαι λίγο στενοχωρημένος τελευταία επειδή υπάρχει τρομερή ησυχία αλλά τα ανίψια μου είναι πολύ μικρά και έχουν ανάγκη από ηρεμία».
«Το να παίζω ποδόσφαιρο είναι αυτό που αγαπώ περισσότερο και με κάνει ευτυχισμένο. Η Φλαμένγκο μου έδωσε την ευκαιρία να δείξω τις ικανότητές μου σε υψηλό επίπεδο, ο βασικός στόχος μου είναι να δώσω χαρά στους οπαδούς και να ξανακερδίσω θέση στη Σελεσάο επειδή θέλω να συμμετέχω στο Παγκόσμιο Κύπελλο του 2014», κατέληξε ο πρώην άσος της Μίλαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου