Η ΕΙΚΟΝΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ BLOG ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΜΑ ΠΑΤΗΣΕΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙΤΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ << ΔΕΙΤΕ ΣΗΜΕΡΑ>>

SUPER LEAGUE

SUPER LEAGUE
ΤΟ ΣΗΜΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ SUPER LEAGUE KAI ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ, ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥ ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ BLOG - ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ CLIK ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

live scores

LIVE ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

LIVE ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Σάββατο 23 Απριλίου 2011

Κόκε: «Ηταν δύσκολο να πω αντίο…»

kokeΛίγες μέρες μετά την αποχώρηση του Κόκε από τον Άρη, δηλώνει οτι δεν πρόκειται  να τους ξεχάσει ποτέ.
Ο 28χρονος επιθετικός των Χιούστον Ντάιναμο, παραχώρησε συνέντευξη στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας και μεταξύ άλλων αναφέρει:
«Ήμουν στον Άρη πέντε χρόνια και τους εξέφρασα την επιθυμία μου να φύγω, όμως δεν με άφηναν, επειδή η φίλαθλοι ήταν πολύ δεμένοι μαζί μου. Χρωστάω πολλά στον Άρη, όμως είχε έρθει ο χρόνος να ψάξω κάτι καινούριο στην καριέρα μου. Και παρά το γεγονός ότι οι φίλαθλοι ήταν λυπημένοι με την αποχώρησή μου, νομίζω ότι κατάλαβαν ότι ήταν καιρός να αναζητήσω έναν άλλο σταθμό στην καριέρα μου».
Για να προσθέσει: Ήμουν λυπημένος που τους είπα αντίο γιατί είναι προνόμιο να σε αγαπάνε τόσο πολύ τόσοι άνθρωποι. Ελπίζω να κερδίσω την αγάπη και των οπαδών της νέας μου ομάδας».
Όσο για την προσαρμογή του στις ΗΠΑ, κατέληξε: «Δεν με ανησυχεί πραγματικά τίποτα για το ποδοσφαιρικό κομμάτι, αφού έχω εμπιστοσύνη στις δυνατότητές μου. Παίξαμε με επιτυχία κόντρα σε Σίτι και Ατλέτικο, οπότε μπορώ να αγωνιστώ σε υψηλό επίπεδο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου